Burcuosman 24.haftamdayım karnım mide kısmım ve kaburga kısmım aşırı geriliyor patlayacakmış gibi hissediyorum. Bu normal mi? Bir de benim göbeğimin alt kısmı yani gobek deliğinin altindan itibaren şiş yukarıda değil. Ne zaman yukarı çıkar bilgisi olan var mı?
Papatyamevsimi-89 Burcuosman canjm ben de 29+3oldum ama senin haftadan beri var valla şimdi de öyle gergin
Asiye_89 Bende halen oluyor 27haftaligim Dr uma sordum bebek hareketlernden dolayı olablr korkmana gerek yok demisti