Serapvtnsvr Geçen pazartesi tetenoz oldum dünde kovid aşı mı oldum bi sıkıntısı olmaz dimi sağlık ocağında doktor 2 hafta sonra ol demişti ben unutup oldum
kucukhobby-11 Serapvtnsvr bi sıkıntı olmaz. Doktorlar kol ağrısı dazla olduğu için araya zaman koyuyor