Sinemm0606 İnşallah olur valla 3 kere gittim ilkinde kadir bey vardı daha önce kimse ultrason fotoğrafını vermiyordu kadir beye sonuç için gitmiştim orda dile getirdim hemen ultrasona aldı 5, 6 dakika beraber bebeğe baktık her yerini gösterdi fotoğraf çekti verdi diğer ikisinde yoktu ama stajyer vardı onlarda bildiğiniz gibi ilgili değillerdi ve fotoğrafta vermediler. Benim randevum saat 10.20′de sizin ki kaçta 🤗