Saripapatya3 Merhabalar tup bebek anneleri progestani kacinci haftada kesti doktorunuz ve kac hafta sonra dogum yaptiniz 🤱
Meryem2746 Saripapatya3 tedavi sürecinde başladım 27 haftalık olduk hala kullanıyorum doğuma kadar kişiden kişiye değişir sağlık duruma bağlı
Gzmduru Saripapatya3 Ben 2 bucuk ay falan olmuştur bırakalı şuan 31+3 bidahada kullanmak nasip olmaz inş. 🤨
Kumsal0920 Saripapatya3 ben 3.5 ay kullandım canım doğuma 2 gün kaldı 38 haftada sezeryan oluyo genelde tüp bebekleri normale zorlamıyorlar
Saripapatya3 Meryem2746 aynen canim anladim 35 inci haftada kesiliyor sanirim tup bebekte benim gecen hafta kesildi 35 te ama merak ettim kac hafta sonra dogum olur dye