sessiz_oyuncu Cinarinannesiiiii hayır tabiki. Ben 2 haftadır çekiyorum resmen c vitamini ile besleniyorum. Doktoruna sor mutlaka.
Merveelisa Cinarinannesiiiii bende merk ediyordum bunu ama icilmiyormus bir haftadır sıvı tukete tukete sıvı olcam akıp gidicem geçmiyor ki ilaçsız sürekli sıcak şeyler içiyorum hiçbiri fayda etmiyor
Defne74 sessiz_oyuncu içilmiyo canım bende çok istedim belki rahatlatır dedim ama parol dışında bişi vermiyplar dr lr bana
sessiz_oyuncu Defne74 banada parol ve c vitamini verdi sufa eriyen. Bide d vitamini ama fayda yok çok ağır geçiyo ilaçsız.