Burcuakyoll 34+4 kızlar rabbim nasip ederse kızım olacak yanlız karnım top gbi herkes diyor bu nasıl kız kız geniş yayvan olurmuş senin karnın erkek çocuğu gbi sizce yanlışlık olur mu her teste kız çıkıyor kız hazırlığı yapıldı
Kaderyas001 Burcuakyoll bende aynıyım canım benimki de kız ama karnım aynı erkek karnı gibi herkes öyle söylüyor pembiş kıyafetler de aldık bakalım bekliyoruz 🤭 31+1 benim haftam da
gamzosgamzos Burcuakyoll kızıma hamileyken benimde sivriydi karnım ben bile kendimi yolda gorsem kesin erkek derdim 😀 Hatta suan 2.gebeligim 13.haftadayiz minik minik cıkmaya basladı yine sivri cıkıyor doktorum bu bebisede kıza benziyor dedi demekki karın yapım bu sekilde 😊
Yzaman Burcuakyoll 4 sene önce bana da karnın erkek gibi dediler doktorum kız demişti kızım oldu 😁 sonra bunun arkası erkek dediler şuan 2.kızıma hamileyim 😁
Yagmur00 Burcuakyoll benım de dik canım goren erkek diyor hatta ben cinsiyetini bilmeden herkes oo erkek falan dediler oyle de oldu artık ne kadar dogru bilmem
edasahbazsahin İlk zamanlar benim de sivriydi ama 3-4 haftadır yayvan olmaya başladı böyle iyice doldu yanlarım geniş bir göbüş oldu kızım😂😂38. Haftadayız bu arada
Kumsal0920 Burcuakyoll 2 gün sonra doğum yapıcam gören herkes erkek mi diyo ama prensesim olacak sivri benim de karnım