Benimde hamile olduğunu öğrendiğim gün kanamam oldu adet kanaması gibi devlet hastanesine acile gittim direkt. Kese yok demişlerdi. Ama yinede ilaç vermişti düşerse düşer düşmezse tutunur demişti… 😬
3 4 gün sonra özel kliniğe gittim kese de bebekte hatta kalp atışı da vardı. Orda ilacımı değiştirdi doktor. 1 hafta sonra yine kanamam oldu. Bu sefer kese yanında kanama alanının oluştuğunu söyledi doktor..
Çalışıyorum o yüzden 6 gün rapor alıp yattım. Şuan da kahverengi olarak geliyor.
Hala var hiç gelmediği birgün olmadı maalesef benim 😞 öğrendiğimde 6+3 tü şuan 8+6 hayırlısı ile umarım kucağımıza alırız bebeklerimizi.. Uzun lafın kısası bazı kadınlarda böyle olabiliyormuş🤷🏻♀️