Kızlar 12.haftamdayım çok şükür doktorumuza hem muayne olduk hemde ikili tarama testi yaptırdım.. muayne sırasında kemik yapısına göre cinsiyet tahmini yapmamı istermisiniz dedi %65-70 tahmini söyledi ve 16.haftada netlesir dedi boyle oran duyup tahmini dogru cikan yada yanilan oldumu olur mu ?