gazetecianne merhabalar çoğul gebeliğiniz var sanırım ben 23. Haftamda serklaj oldum çoğul gebeliğim vardı ve açılmam olmuştu toplam 5 hafta yatmam gerekiyordu arada oturursam bişi olmaz diyordum ama ikizlerimden kız olan rahime ağzına iyice yerleşti yatmak çok zor ama bence çok dikkat et inşallah sağlıkla normal zamanda doğumun gerçekleşir ben 28+2 de doğum yaptım 19 gündür bebeklerim küvözdeler