Aliceindunyasi canım şimdilik alacaklarını sadece 3-6 aylık ihtiyacın olacak kadar al,6 aylık olanı sonra büyüdüğünde mevsime göre alırsın,zaten çıtçıtlı zıbınları kollu ve yarım kollu alırsın kış olacağı için sıfır kol almazsın sıfır koluda işte yaza girince 6 aylık felan olduğunda artık sıfır kol çıtçıtlılara geçersin şimdilik sadece hangi mevsimde olduğuna ve bebeğin boyutuna göre al 6 aylık boşuna alma mevsim geçişi yaşayacağın iöin ben öyle yapıcam,bende Aralık’ta doğum yapıcam ve sadece yenidoğan 1 takım alıcam gerisini 0-3 ve 3-6 alıcam ve kullanabileceğim kadar alıcam