Gebelik haftam 15+3Kızlar perinatoloji uzmank gördü birkaç şeye bakmak için doktorum yönlendirşti bugün tam tahim ağzını kapattığını öğrendik şok geçirdim üzgünüm korkuda var bir bebeğim daha var kan sulandırıcı kullanıyorum doğum riskli kanama çok olabilir dedi yukarı çıkma ihtimali oluyor ileri haftalarda ama seninki biraz düşük ihtimal tam kapanmış dedi olumsuz şeyler işte riskli diyip durdu başına gelenlerden tecrübe istiyorum nasıl geçti doğumunuz bebeğinizle nasılsınız yada doğumu bekleyenler daha kanama vs yok ilerde olabilir ama sanırım değil mi