Hycnlanne_0903
Merhaba normal dogumla, 2019 dogumlu oglum ayni sebepten kuvoze girdi. 10 gun kaldi antibiyotik devam ettiler ve orada bir cok organin ultrasonu ve kan testleri yapildi, surekli gozetim altinda tutuluyor ve hemsireler cok iyi bakiyorlar. Sadece 10 gunun sonunda antibiyotikten dolayi ciddi mantarli bir pisigi ve agzinda pamukcuk olmustu. Bizde de cikmasina son 3-4 gun kala solunumu duzelmeye baslayinca emzirme icin kucagima verdiler. Aglamayin Cok zor evet ama cok hissediyorlar ben her yanina gidisimde agliyordu yavrum. Birde hastaneden eve gelince uyku sorunumuz oldu cunku orda aletlerin sesinden kendi kendine uyuyorlarmis ama eve gelince ayni ortam olmayinca afalladik tecrubesizligimizede denk geldi. Nacizane paylastim basimiza gelenleri