Merhaba hanımlar..bugün kontrolüm vardı 33+2 gebeyim..doktorum bebeğim baş aşağı döndüğünü hafif baskı yaptığını ve ağır iş yapmamamı dikkat etmemi söyledi..nst çekildim orada herşey gayet normal..acaba benim gibi olup zamanında doğum yapan arkadaşlar var mıdır biraz endişelendim erken mi gelir oğluşum diye..