Merhaba kızlar 5 aylık hamileyim size başımından geçen bir olayı anlatmak istiyorum 18 yaşında adetlerim düzensiz diye hastaneye gittim doktorum bayandı arkadan muana etti evli olmadığım için muane ederken dedi senin çatıların çok dar sen evlenince ilişkiye bile zor girersin demişti tabi ozaman hiç birşey anlamadım 22 yaşında evlendim gerçektende ilişkiye çok zor girdim canım çok acıdı şimdi sizce ben normal doğum yapabilirmiyim yoksa sezaryan mı olur başına böyle birşey gelen varsa tecrübelerini yazabilirmi