Pamuksekerim Arkadaşlar ikinci gebeligim ama yinede insan acemi oluyor 😁 dün sabah nisanım geldi hafif sancim vardı ama sonradan oda geçti bu saat oldu hala tık yok.. ilk gebeligimde nisanım geldi sonrasında hemen sancı basladi ertesi sabah doğum oldu..budefa sancı falan yok Hastaneye gideyim mi yoksa sancı mi bekleyeyim bilemedim çok kararsızım 😐.. doktorum da dün izne çıkmış sansa bak 😞
Derinimm Pamuksekerim ben 5 gün belledim nişandan sonra doktorum da suyun gitmedikce sorun olmadigini söyledi 5. Gün sancılarım başladı
Imraninannesi Pamuksekerim bazı arkadaslararkadaslar nisan geldikten 1 hafta sonra bile doğum yapabiliyorlar bu arada kac haftaliksiniz☺
Pamuksekerim Derinimm evet öyle duydum sonradan başlayanları her gebelik bir olmuyor galiba ilkinde aynı gün sancı oldu sonra doğum..
Pamuksekerim Dün nisanım geldi diye yakınlarıma haber verdim şimdi telefonlarım susmuyor doğurmadın mi diye :))) keşke demeseydin kimseye stres oluyormuş böyle olunca