Boesie Gano Excel kahveleri,reishi mantarlı ayrica içerik olarak çok besleyici.Zaten bebeğime de faydasi olsun diye keyifle tüketiyorum.Kendim de distrbütörlüğünü yapıyorum.İsterseniz daha detayli bilgi veririm instagramdan.İstediğiniz yerden temin edin,ben sadece tavsiye etmek için yazdım :) yanlış anlaşılma olmasın.