Bebegimveben0811- Protein kaçağı demek bebeğin gelişmemesi kilo almaması demek 20+3um bugün sağlık.ocagi +1 protein kaçağı dedi yardımcı olacak biri var mi yasayan ?
Sude-96 Bebegimveben0811- İdrarda protein kaçağı olunca gebelik zehirlenmesi oluyor diye biliyorum ama sağlık ocağı sizi uyarırdı da kilo olayını hiç duymadım bunla alakalı üstte kalsın
Betfer Bebegimveben0811- bendede bi kere +1 dediler ama sonra çıkmadı demekki arada oluyor cnm . Benimde 10 gün gelişim geriliği var ama bilmiyorum tansiyon yüksekliği dikkat etmek kazın
bebegimizibekliyoruz1 Bebegimveben0811- 12.haftadan beri riskim var ama doktorum hiçbir zaman bebeğin kilosuna bağlamadı bu durumu kiloyu etkilemiyor yani
HavvaGuzey Bebegimveben0811- gebelerde +1 protein idrarda normal canım bununla beraber tansiyon yüksekliğin yoksa korkma
Bebegimveben0811- Betfer başında beri mi var benim kide geç döllenme ama doktorum sıkıntı yok demişti
Bebegimveben0811- HavvaGuzey hep 12/8 arası seyrediyor tansiyon ben sadece bebek de gelişim geriliği olursa diye çok korktum
HavvaGuzey Bebegimveben0811- korkma canım bu haftalarda olmaz olsa bile bir protein korkutucu değil normal zaten benim ikinci gebeliğim ikisinde de vardi
Bebegimveben0811- HavvaGuzey bebekte gelişim geriliği kilo alamama vs gibi seyle R oldu mu 20+4 ilk gebeliğim ne olur açıklarmısın
HavvaGuzey Bebegimveben0811- 20 haftalık da gelişim geriliği olmaz canım 34 yada 32 haftalarda saptanır saptanırsa sezeryana alinirsn bebek anne karnında büyümediği için dış ortamda buyutulur