Sude-96 Pisili benim karnım 24’ten 25’ten sonra çıktı ama ben 18. haftada başladım ne olur ne olmaz diye lireac kullanıyorum 27. haftadan beri de günde iki kere kullanıyorum 30 haftalık oldum henüz bir çatlama yok ama olursa da genetik derim artık yani
HavvaAtasoy Pisili Hamile olduğumu öğrendiğim günden beri kullanıyorum ilk mustela kullandım sonra lierac şimdi de bio oil kullanıyorum 34. Haftamdayım hiç çatlağım yok
S_y_e_94 Pisili Bende lierac kullanıyorum doktorum onu önerdi ama ikiz olduğu için naparsan yap çatlıcaksın en azından ilerlemesin çok çatlamasın dedi doktorum