Sehererol Benim aylar önce bu değerim 23 falandı o zaman hastaydım ondan kaynaklı dediler grip ateş kırgınlık olduğunda yükselebiliyor dediler ama dün kan verirken ona da baktılar ve 16 çıktı doktorum idrarda enfeksiyonun yok grip soğuk algınlıpı da yok neden yüksek kafama takıldı kadın doğum doktoruna sor dedi