Aliceindunyasi Asltplli bende indirimden iki tane battaneye ve 2li al üst aldım indirim denk geldikçe alıyorum son ana bırakmak istemiyorum
Mavi1 MSemihA isim Düşündük evet canım, Mert koyacağız, detaylıda cindiyetimiz kesinleşti 😊 siz düşündünüz mü peki isim
Eymenim18 Benimde adet tarihine göre 27 aralık gösteriyor Doğum tarihini aralık ayı hiç gelmicek gibi geliyo bana da henüz ayrıntılıya girmedim ama doktor 16. Haftada 100 de bin erkek dedi başka doktora gitmiştim 12 13 haftalıkken oda erkeğe benziyo demişti şuan 18+3 deyiz bu aralık ayı hiç gelmicek sanki zaman hiç geçmiyor 😔
Buse_ Binnaz 20 hafta olduk biz de bugün, detaylıya girene kadar henüz birşey almicam ☺️ Ama çevreden yelekler gelmeye başladı kızıma 👧🏽 Bi de geçen hafta hafif mide bulantılarım oldu o hafta da yaşayan var mı acaba