2005_aysn Merhaba hanimlar 33.gebelik.haftamdayim sırtım ağrıyordu ama bugün daha fazla var mı benim gibi sırtı ağrıyan normal mi acaba
Semaemre28 Ben de 33 hafta 5 gündeyim tam. Birkaç gündür iyice arttı sırt ağrım yatarken falan da öyle. Normal diyor herkes bu haftalarda ama hayırlısı
Biranneadayiiii Normal tabikii benimde 30dan beri sırt ağrılarım çok var rahim büyüdükçe olur zaten çok fazla oturur pozisyonda kalmamaya çalışın uzanın yada ayaklarınızı uzatın biraz rahatlatır 😊
2005_aysn Biranneadayiiii her türlüsünü deniyorum canım bugün çok fena rahat bir pozisyon bulamıyorum
Biranneadayiiii 2005_aysn zaten o haftalardan sonra naparsaniz yapın rahat bı pozisyon bulmak çok zor uzanmak anca biraz rahatlatır işte 😕
Biranneadayiiii 2005_aysn evet evet son ay zor geçiyor bende 36.ci haftadayim bı yandan hemen doğurmak istiyorum bı yandan gelişimini tamamlasinda öyle doğsun insAllah diyorum Allah’ın izniyle biraz daha sabır edicez Allah hepimize kolaylık versinn
2005_aysn Biranneadayiiii amin aynen bende bu duygular içindeyim sizin çok az kalmış rabbim hayırlısıyla kucagimiza almayı nasip etsin
Bebikonun_annesi Amin bende 30. Haftamdayım o gün biraz ayakta kalayım, temizlik yapayım belim kilit uzanıp soluma yatmak ayaklarımın arasına yastık belimin arkasına yastık dayamak iyi geliyor