Iyi akşamlar arkadaşlar geçen yazmıştım karnımın üst kısmı çok ağrıyor diye yine dün aniden ağrıyla hastaneye gittim dalak şişmesi cıktı sonuç bişey yapamadiklarini söylediler dahiliyeye muayne olmamis söylediler randevu aldim ama gidene kadar endişelerim var acaba hamileyken dalak büyümesi olupda iyileşen varmi yada hamile değilken tedavi edilen varmi?