Herkese iyi akşamlar. 33+5 hamileyim. Cuma günü doktor randevum var ama. 1 2 gündür özellikle bugün öğleden beri adet olmuşum gibi bir karın ağrısı ve kasık sancılarım var. Sanki karnım sertleşip de ağrıyor gibi tam anlamıyorum da ilk gebeliğim. Sizde de böyle olan var mı ya da bi bilgisi olan var mı. Sırt ve bel ağrım var son günlerde ama o normal diye çok üstüne düşmedim de. Bu karın ağrısı kasık sancısı yeni başladı