Kızlarım çook çok önemli bişey sorucam. Zeynep kamile detaylı ultrason için randevu aldım. Ama burda okuduğuma göre perinatolojiden randevu alanlara bakmıyorlarmış. Doopler olarak alınması gerekiyomuş. Gidenler eli boş dönüyomuş. Oraya gidenler var mı ya bilgi verir misiniz? Kafam çok karıştı şimdi gidemeyecek miyim ben 😏