Arkadaşlar bugün 36 haftalık oldu bebeğim kontrolümüz vardı doktorumuz baş aşagı oldunu söyledi nstde sancı görmediği için 2 hafta sonraya randevu verdi 2 hafta daha dogum olmaz dedi baş aşagı sonuçta ne zaman geleceği belli olmaz diye düşünüyorum 2 hafta geç değil mi muayene için