Biranneadayiiii Kızlar ya tam rahmin üst kısmı kasiklarin biraz altı batma oluyor bebek hareket ettikçe sizce baş aşağı dönmüş olabilir mi ondan mı olur var mı yaşayan 🤨
Biranneadayiiii prensesannesiiiii bilmiyorum ki canım en son 33 haftalıkken gitmiştim doktor doğum pozisyonunda falan demedi hiç şuan 36+2yim cumartesi kontrolüm var merak ediyorum döndü mü acaba diye 🙄