@“Tugbadabak-1” aa sizin doğum eli kulağında..Rabbım sağ saglim bi avazda kucağınıza almak nasip etsin insaallah 🥰🥰o günkü nöbetçi doktorlar bakıyordur sanırım.. orda yapacaksınız sanırım doğumu.. Bende orada düşünüyorum insaallah..doğumdan sonra bizi de bilgilendirir misiniz