Merhabalar henûz 1 günlük tazecik bir annenin kaleminden okuyorsunuz bunlari.Dün sabah bel ağrısıyla başladı serüvenim.Aslında 2 gündür ağrım vardı fakat normaldir diye hastaneye gitmedim ta ki düne kadar.Ilık bir duş aldım rahatlamak için ama geçmedi biraz ilerleyince zaman ,kasıklarıma sancı girmeye ve kasilmalarımın 2 3 dakikada bir olduğuna şahit oldum.Hemen hastaneye gittim fakat doğum aklımda yok benim ki planlı sezeryen olacaktı.Hastaneye geldiğimde alttan muayene oldum 6 cm açıklık var acilen sezeryene alıcaz dediler.Duyunca kalakaldım ne ağlayabildim ne sevinebildim.5 6 dakikada beni hazırlayıp ameliyathaneye indirdiler.Genel anestezi ile doğum yapıcaktım.Ameliyata girmemle bebişimib çikmasi bir olmuş.Tabi ben biraz uzun kaldım dikiştir felan filan.Benim normalde ameliyatlardan sonra verilen kuvvetli ağrı kesici olan morfine alerjim olduğu için normalinden biraz fazla sancı çektim ama bi kaç saatliğine.Ameliyat yerim çok fazla yandı llazer ile yapıldığı içinmiş sanırım.Bebeğim tam 36 haftalıkken geldi aramıza 2370 gramdı.Küveze girmedi.Ağrılarım şuan var ama dayanılmayacak gibi değil.İlk yürüttüklerinde fazlasiyla canım yandı ama sonrakiler o kadar acıtmadı.Yürüdükçe açıldım.Bebişim emzirmek için biraz uğraştırdı başlarda.Ama şuan güzel emiyor.Hastanede 5 gün kalıcam erken doğum olduğu icin tedbir amaçlı.Demem o ki güzeller çok yorucu ve acılı bir yol ama minişinizi kollarınıza alınca iyiki diyosunuz.Bende sağ salim kızıma kavuştum darısı sizlere inşallah.Hamilelere hayırlı kolay doğumlar ,annelerede sağlıkla uzun ömürle hayırla büyütmeyi diliyorum.Rabbim hak eden isteyen herkese bu duygulari yaşatsın.Allaha emanet olun❣️