sumeyra_1 bende burda okuyup içeyim dedim 2 gün içtim ama kasıklarımda çok ağrı oldu ve bebeğimin hareketleri çok yavaşladı, nstde bile dalgaları azaldı, bende adaçayı etkilemiş olabilir dedim ve hemen bıraktım, ertesi günü bebeğim yine kıpır kıpır oynamaya başladı, bence biraz tehlikeli bir bitki