Bana da doktor kan hapi verdi 32.ci haftadayim simdiye kadar sadece gece yatarken kullandim doktor oyle demisti. 32.ci haftada sabah aksam yazdigini gordum recetede sabah aksam icmeye basladim. 38.ci haftaya kadar kullanilacak bir skinti olurmu ki bilenler yazabilir mi .