Semadeniz Kızlar bu zıbın nedir yani atlet yerine mi? Benim bebeğim kış bebeği olacak. Kolsuz mu kollu mu zıbın alınmalı?
Zeysezer Semadeniz kıyafetlerinin içine giydirmek için ben hem uzun hem kısa kollu aldım benimki de kış bebeği olcak
Aminegul Semadeniz kış veya yaz farketmez canim yenidogan bebege zıbın şart ben 3er tane aldiydim uzun ve kisa kollu 1 bebegimde. simdi ikinciye hamileyim onlari yikadim yine kullanacagim insallah. Kizim yaz bebegiydi bende kişda dogum yapacagim.