Busra5341
Cnm bnmde kimyasal gebelikte adetim 3 gecıkmşti test yptm çok çok silik çıkmıştı yolculuğa cıkıcaktık onaltı saatlik yola beni bir telaş aldı akşam yola ckmamız gerek apartopar kantesti yaptrmştım 20 cıkmştı doktor daha çok yeni demişti yolculuk ypblırsn dedi erzurumda tekrar bktırdk iki gun sonra 47 cıkmştı ablmlar çok az artıo dediler çok üzülmştüm bir hafta on gun sonra bursaya döndük değer binyetmiş e ckmştı ama 5 haftalıktım kese görünmedi maalesef sonra leke gelmeye başladı progestan kullan desin doktor maalesef tutunmadı😢ama senin inşa. Yukselir