Mlkmrz Kizzzzlaar hayırlı akşamlar sağ kasık agriyinca erkek sol ağrı olunca kız diyolar hiç böyle bişey duyan oldu mu
Busra2013 Mlkmrz benım suan sag agrıo ve ılk defa bebegı hıssetım sagda ama doktor kız dedı bende az once post açtım kız bebek soldamı sagdakı dıe onunla alkası yok galıba cunkı benımkıde kız ama sagda attı