Bence belden, zaten doktor seninle konuşuyor bi panik olmuyorsun yarım saat bile sürmüyor. Hiö bişey de hissetmiyorsun uzanıyormuş gibi düşün😀 komple olursan 2.3 saat ayılamıcaksın ayıldığında üstünde bi sersemlik. Doğum sırasında güzel bebeğini koklayıp öpemiceksin. Doğumdan 10 dk sonra yanına geldiğinde emziremiceksin, çocuğunu en son sen görüceksin. Belden en iyisi 2.3 saate ayılmayı geç ayağa kalkıyorsun bile🥰