Mineilayda merhaba ben gittiğim aktarın tavsiyesiyle hayıt tohumu ekstresi içiyorum ama adet olduğunda ve hamile olduğunda hemen bırakmamı söyledi.
Birde doktoruma da sordum açık açık. Oda böyle şeylerin sadece vücut direncine destek olduğunu ama hamile kalmayı sağlamasının bir netliğinin olmadığını söyledi. Yani sadece sağlık için kullanabilirsin ama almadıysan kullanma dedi 🤷🏻♀️