Arkadaşlar merhaba.
Ben birşey danışıcam bilenlere. Genelde özel hastanelerde muayene için ücret alınıyor, sonra 10 gün kontrol muayenesi oluyor ücret alınmıyor. Benim gittiğim hastanede öyle. Ama artık çok yakın takipliyim. 3 günde bir doktora gidicem. O kontrol muayenesinden sadexe 1 defa mı ücretsiz şekilde yararlanabiliyorum acaba? Yani bugün ücret ödeyerek gittim mesela, 3 gün sonra ücret ödemedim, bi 3 gün sonra (ilk muayene üzerinden 7 gün geçmiş olacak, 10 günlük süreç dolmamış olacak) tekrar para ödemem gerekicek mi? Yoksa o 10 gün boyunca her günde gitsem ücretsiz mi?