Esraali Sema_hysz bu tamamen yapısal açılma kardeşim 9 ay pire gibi hatekrtliydi bir sürü cocuk kaynana kendi evi ama hep 0 acılma ile gitti son aylar yürüyüs merdiven suguat falan denersizniz ama gervekten yapısal burada da neler yapıp acılma olmadan giden hanımlar var herkesin yapısı farklı
Sgnn Sema_hysz tam bilmiyorum canım belki hurafedir meryem ana otunu bir araştırsana. Doğumun başlaması kolay geçmesi için yapılan birşey var. Otu suya koyuyorsunuz bazı duaları okuyorsunuz o açıldıkça sizde açılıyorsunuz. Birde meryem suresi etkili diye biliyorum
aselnannesi Canım ben yapmadim ama spuat pilates falan çok iyi geliyormuş sıcak suda oturmak da açılmayı tetikliyormus . Birde bol yürüyüş ve merdiven inip çıkmak hayırlısıyla doğurursn inşallah
anneadayii42 Esraali aynen ben de onu diycektim ben dağ bayır gezdim ahududu yaprağı çayı içtim squat vs de yaptım herseyi denedim nerdeyse ama acilmam ilerlemedi zorla suni sanciyla 5 cm falan oldu zaten bebek kanala giremedi Sezaryen oldum deneyin yine de ama hayırlısı nasipte ne varsa o oluyormuş
Esraali anneadayii42 aynen öyle hangisi uygunsa illa normal olacak diye bir şey yok zorlanmamalı kesinlikle
Gs26 Bende 37+3 de kontrole gittim 1,5 cm açıklık vardı. Doktor suquat, pilates ve yürüyüş önerdi. Bir de günde 1 kere korunmasız ilişki dedi. Bakalım cuma kontrolüm var açılmam ilerledi mi öğrenicem 😬