Sedaa35 sevindim canım geçmiş olsun bana hiç birşey yazmadı ilaçları içmicem bakalım ne olacak bebeği hissedemiyorum ultrasonla baktı iyi dedi herşeyi acaba neden hareket etmiyor serum takıldığında etti ondan sonra etmedi korkuyorum birşey olsa kanamam falan olurdu değil mi ya korkuyorum 😢😢😢