Rose52 canim merhaba ben de yaşadım her kanamadan hastaneye gitmis bir birey olarak tecrübemiz anlatayım bana doktor Protestan yazdığında ben alttan koyamam die direttim oda dediki alttan koysaydın 200 gram verecektim ağır ilac dedi uyku halsizlik yapiyor ozmn sana dedi 100 gr verelim dedi bende 2 veya 3 hafta kullandim prolotonda kullanıyorum bu arada sonra bi gün merdiven çıktımı farketim bu risk sürecinde aksam kanama geldi ağladım falan filan doktoru aradim dedi hemen ilaci al alttan dedim ben ağızdan alıyorum dedi alttan alsan daha iyi neyse bu sefer alttan alınca kanaamam azaldı 100 gr mi sonra 2 gün sonra doktora gittim kontrol için dedimki ben ilaci alttan alıyorum 2 gündür azalma oldu dedi sen alttan alıyorsan sana 200 gr yazalım sonra öyle rahatladimki bide ilaci koyunca yarim saat falan yat ayağa kalkınca akıyor gereksiz oluyor cok pişman olduğum şeyler ben koyup ise gidiyordum sonra akıllandım ama ozmn da 4 aylık olmuştum bile ama sen düzenli kullan sakin Protestan doktor diyene kadar aksatma