Melikeakarsu bende o yoldan yeni geçtim hatta bugün soğanı elime poşet giydim öyle soyup doğradım kokusu kötü hala sarımsakda yavas yavas düzeldim yapıyorum öyle yemek ama kendim yapınca öyle yiyesim gelmiyor ben 3 ayda 1 kere pilav yaptım sebzeli etli onda da cıkardım zaten sonra hiç yapmadım bi kaç kere baska biri fırında falan birşey yaptı kokudan cıkardım sofraya bile gitmedim 4 aydayım cok sükür o günlere göre daha iyiyim