gamzosgamzos Gzmhsyn 13+0 ız belirmeye basladı ama benim ikinci gebeligim kızıma hamileykende baya buyuktu karnım 5.ayımda doğumum yakin zannediyorlardı sanırım ic karnım dar 🙈
busrakoylu Gzmhsyn 2 gün sonra 16 haftalığız ikiziz ama öyle aman aman bi göbeğim yok birazcık var 🙊😅
Nurakin077 8 haftalığız ama benim göbeğim çıkmaya başladı sizce normal mi yani yemek yediğimde göbüş olurdu ama sabah kalktığımda karnım önceden dümdüzdü şimdi belirgin dar bir şey giysem ya da çıplak karınla büyüdüğünü düşünüyorum 🤔
Elifgoktug1 Gzmhsyn 16 haftaligim baya baya gören artık anlıyor Hamile olduğumu 2. Bebegim bu erken çıktı göbeğim bu sefer oğlumda 20 de belli olmustu göbek 🥰
Nurakin077 Elifgoktug1 ya teşekkür ederim bende şimdiden çıktım olmasına şaşırmıştım ilk hamilelik olunca ☺️ Toy oluyor insan ❤️
Elifgoktug1 Nurakin077 benim ikinci gebeligim 16 haftayı geride bırakıyoruz gaz dönemi daha yeni yeni bitiyor yeni yeni bebis ben burdayım demeye basladi🙈 oncesinde de vardi göbüş ama gaz oldugunu biliyordum ilk bebekte banada cok erken çıktı gibi gelmişti kimse anlatmamisti gaz olayını tabi🙈
Nurakin077 Eminemirza sağ olun kızlar iyi ki varsınız İnanın Happy Mom’a katıldığım günden beri kimseye bir şey sorma ihtiyacI duymuyorum siz güzel anne ve adayları olarak her konuda birbirimize yardımcı olabiliyoruz iyi ki varız ❤️
gldn065807 Gzmhsyn yok canım ya çıkmadı 16 haftamdayim gören hiç birsey yok diyor oğlumda benimde çabuk çıkmıştı bu kız bunda çıkmadı