Biz de eşimle bugün covid olduğumuzu öğrendik. Gebelikte de 28. haftadayız. Şu an bende sadece şiddetli öksürük var. Doktorum oksapar 0.4 flakon 10 gün koldan iğneni ol dedi, yarın başlayacağım. Allah şifa versin hepimize. Eşimde tüm belirtiler var o daha zor atlatıyor üstelik 3 doz aşısı da var. Dua edelim birbirimize 🌼