Ahsen34 prensesannesiiiii ben hamile olduğumu öğrendıgım zamanlar aynı adet olacak gıbı agrılarım vardı. Doktor normal dedı.
Kumsal0920 prensesannesiiiii son haftalarda normal canım bende çok oluyordum ama 38 e giricez hafifledi o ağrılar bebek dönmeye çalışıyo ay gün sancısı diyorlar
Aserpil prensesannesiiiii ben gününde adet olmam ve hiç adet sancım olmaz en son günüm geldi nasıl adet sancım oldu o çok şüphe birakti bende . Suphelendigim gibide hamileyim 🤰🤰🤰
prensesannesiiiii Kumsal0920 bende 37 im cok oluyor bazen baya şiddetleniyor sonra geçiyor karnıma batma gibi oluyo bebekte sertleşiyor
Kumsal0920 prensesannesiiiii canım maalesef artık bebekler doğmak istiyo sertleşip bi yere yumruk gibi toplanıyo benimki de bazen göbek deliğimden çıkacak diye korkuyorum aman az kaldı diye avutuyorum kendimi Şafak 2 gün az daha toplansınlar bakalım🥰