Bana şuana kadar kimse kötü yorumda bulunamadı arada ki mesafeyi çizmek çok önemli. Tecrübeyi anlarım ama gereksiz boş yorumları asla dinleyemem bu tarz konuşan insanları 1-2 defa bozup terslediğiniz zaman birdaha yapamıyorlar herkes kendi hayatina bakmali, hamileliğin keyfini çıkartmaliyiz birdaha bu ozel anlar gelmeyecek☺️❤️