Rukenkumsal ben kan hapı kullanıyorum sadece vitamin hiç kullanmadım doğal olarak aldım canım vitamin degerlerimde çok iyi kanimda yüksek aslında ama kullanıyorum yinede çünkü sezeryan olucam az olursa kanım dışardan vermek zorunda kalırlar bende onu istemiyorum