Hanımlar 38 haftalığız geceleri hep bir yerde toplanıyor ve ağrı yapıyor sancı mı tam anlamıyorum ama sonra geçiyor , 1 hafta önce çatı oldum 1 1buçuk santim açıklık ve rahim ağzı yumuşamış normal doğum yapabilirsin falan dedi doktorum , zaten 28den beri normal doğum pozisyonunda bebişim çok şükür 🙏 her gece acaba bugün doğuracak mıyım diye meraktan uyuyamıyorum uyusam da uyanıyorum 😂 gece kaç kere uyanıyorum belki nişanım gelir diye ama tık yok 😂 yürüyüş yapmaya çalışıyorum her gün hurma yiyorum bugün de küvete sıcak su doldurup içine oturdum 20 dk falan şimdi de hurma kaynatıyorum içeceğim belki etkisi olur diye 😂 doktorum haftaya tekrar açılmış olur belki dedi yarın kontrolüm var inşallah açılmam olmuştur daha da , benim gibi olan var mı ya çatlıycam çok merak ediyorum kızımı hemen doğsun istiyorum🙈😂💕