Kbrahsyn06 Kızlar 11 haftalık gebeyim dişime kanal tedavisi yapılacak röntgene gireniniz oldumu olduysa kaçıncı hafta girdiniz
Deryaiso Kbrahsyn06 benim doktorum yapmadı bana kanal dolgusunda civa var geçici dolgu yaparım dedi sağ tarafımla yemiyorum arada bir dolgu değiştiriyorum doğumdan sonra yaparım demişti
Merveonay Kbrahsyn06 ben yaptırdım canım 2 haftalık hamileymişim yaptırdığımda gebelik riskim vardı ama kan testi verdiğim halde çıkmadı şuan 5 haftalık doktor panik yapma bi zararı olsaydı kalmazdı düşerdi zaten dedi bilemedim beklemedeyim ama doktorlar kesinlikle ilk 3 ay ve son 3 ay yapmıyorlar hatta ilk dişçiye gittiğimde gebe olabilirim dedim masadan kaldırdı beni netleştiririm risk almayalım diye arada kalan 3 aydada doğum doktor onayı ile işlem yapıyorlarmış
PrensesFiona Kbrahsyn06 canım bende aynı sorundan 1 aydır çekiyorum. Diş Doktorum bi rapor kağıdı hazırladı anestezi uygulama izni içeren. Ben onu görünce içim rahat etmedi tabi. Kayınavlidemin tavsiyesiyle sarımsak yemeye başladım. Bana da mantıklı geldi açıkcası doğal antibiyotik sarımsak. Hem bebeğe de zararı olmaz. Tabi günde 1 ya da en fazla 2 diş yiyorum. 2 haftadır ve iltihap yayılmıştı bende geri çekildi ve asıl iltihaplı dişte ağrımamaya başladı. Haftan daha çok küçük. Biraz dayanmaya çalış. Ben 21 haftalık olduğum halde cesaret edemedim. Sarımsağı bi dene ben rendeleyip ya da ezip çiğden yoğurda karıştırıp her gün yiyorum ve faydasını gördüm bi dene canım.
Hikari 3 ayın dolmasını bekleyin ve röntgen çekileceği zaman karnınıza koruyucu giysi talep edin, önlem alındığı takdirde bir sıkıntı olmaz zaten diş hekimleri de hamilelerde çok gerekli olmadıkça röntgen kullanmıyor