33+0 haftalık gebeyim. Hastaneye falan yattım son postumu okuyanlar bilirler. Kabızlık var ve istemsiz kendiliğinden ıkınma oluyor. Açılmam vardı 1-2 cm tetikler mi çok korkuyorum tuvalete gittiğimde 😔2 günde bir anca çıkabiliyorum anal fissur da var