Merhaba kızlar hastane cantaları geliyor önüme herkes 3 tane 10 lu takım falan koymus gercekten gerek varmı bu kadarına. Neler neler okuyorum kendimi eksik hissettim acıkcası.. ben normal doğum yapıcam insallah 35 haftalığım cok kalmayacağım icin abartmadim ama abartmalı mıyım