Ayss7 inşallah gönlüne göre olur, ben erkek istiyor ve erkek hissediyordum. 12’de kız deyince biraz şaşırdım, 16’da belki değişir falan diyenler oldu ama iyi ki değişmedi, şans getirsin minik kızım bana 💋 Evlat olunca insan cinsiyet ayırt etmiyor tabi ama herkesin de gönlünde yatan bir şey oluyor o da yalan değil yani 😄